Bakis eller sjuk?

Känner mig inte på topp just nu. Var ute igår med sofia och hennes kille som fyllde 20 :), Vore lätt att säga att jag är bakis men så är inte fallet, drack en drink igår typ thats it. Känner dock att jag börjar bli sjuk. Peppar peppar att det bara är en kort förkylning som jag brukar få, lite ont i huvudet och snorig i några dagar och sen går det över. Orkar inte vara sjuk någon längre period inte nu tack. Fast vem vet, det kanske är kroppens sätt att försvara sig att tala om att det fått för lite sömn, vila etc. Don´t know.

Ikväll blir det farsdag firande med familjen och jag har förberett tacosen så när bror kommer så ska jag ställa mig och fixa resten. Ska bli gott, har inte haft ork att äta mer än frukost idag och en morot så magen kurrar och huvudet värker... :( Ledig imorgon iallafall så får passa på att sova ut ordentligt då :)

Hare bra allihopa och glöm inte bort att gratulera era fina pappor :D puss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback