6 dagar nedräkning

om sex dagar så börjar jag skolan! :( nästa måndag, jag känner verkligen inte för det, vill ha sommarlov för gott!
vi ska bara ha upprop på måndagen kl 9 och sen får vi liksom gå hem? hmm onödigt!
igår så åkte jag med kim hem vid 4 efter att de hade arbetat klart för dagen med staketet här hemma, vi vi åkte hem till honom, hade mysigt och på kvällen så badade vi i deras bubbliga pool :)
inte den på bilden :)











sen idag så har vi vart på stan, handlade lite smink osv, sen hängde jag med kim till träningen en stund innan jag tog bussen hem



















han håller på med MMA om ni undrar! :)
men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon,!

Kommentarer
Postat av: Malin

Blä för att sommarlovet praktiskt taget är slut :(...


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback