allt och alla emot sig!

ibland så kan jag känna att det känns jobbigt att åka hem, för att man vet var som väntar sig. De ( nämner inga namn ) antar att man ska vara på ett visst sätt och behandlar en därefter:
du är alltid sur, du är alltid si och så?! Ja men är det så konstigt då? de bahandlar mig precis likadant och tror sedan att jag ska vara snäll som ett lamm och bara ta all skit! så fan heller, jag har vell oxå rätttigheter!?? ELLER?

jag tycker att folk borde tänkta sig för innan de öppnar munnen och tänka lite på hur de själva beter sig INNAN de klagar på alla andra!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vet precis hur det känns. alla förväntar sig alltid att man ska har snygga kläder, alltid smink och alltid vara glad och sprallig. visst, jag har inga fula kläder och går ALDRIG utan smink, men ändå. ibland när man är bakis kan man ha en dålig dag.



puss på dig! Frida

Postat av: Nathalie

Oooh du har min favorit bild som bakgrundsbild =)

Har haft den som skrivbordsunderlägg massa gånger.

2008-08-04 @ 23:07:25
URL: http://nolow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback