hemma igen och imorgon börjar skolan!!!

hejhje, har ni haft en trevlig helg? min helg började med att jag, kim, cindy och fred gick och kolla på ARN 2, den var faktiskt bra, bättre än första filmen, sen gick vi hem till kim och kolla lite på tv och sen gick vi och la oss, trevlig kväll helt enkelt.
igår så gjorde vi inte alls mkt, utan det var en ganska slappdag, vi gick en lång promenad med hunden, sen bänkade vi oss och kims två lilleborsor framför tv nästan hela dagen, haha slappt men skönt! det kan man vara värd efter en hel veckan hårt målande :)
sen på kvällen så åt vi god mat, med kvällsfika till filmen pirates of the carribean 3 och sen kom det en läskig film som hette: when a stranger calls. haha den var från 11 år i vuxet sällskap, men jag var rädd nästan hela filmen ahha, jag gillar verkligen inte skräckfilmer, usch. vad tycker ni om för filmgenre då?:)
sen när filmen vad slut så fick kim hålla mig i handen till sovrummet, ahah så rädd var jag!
ja jag är en tönt jag vet :) ahah.
tog bussen hem vid 1, har målat planket i typ 2.5 timmar när jag kom hem och nu är det där skiten äntligen klart!!! fy fan vad skönt, nu vill jag aldrig mer hålla i en penseljävlel!

aja imrorgon bröjar skolan och jag vet inte hur jag kommer att överleva! :( gahh
hoppas ni haft en kanon helg kram :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback