onödigt att stiga upp!

god morgon, idag gick jag upp kl halv 9! egentligen vaknade jag när resterande av mina syskon skulle gå till skolan. Inte kunde de visa ngn respekt utan vat tvugna att väsnas som vanligt!, så jag har legat halvvaken sen kl 6 typ.!
sen var det ju bestämt att vi skulle göra klart det sista på staketet idag, snickra och måla klart osv, men nu är jocke här på besök, så de sitter och fikar istl!
jag som hade planerat att jag kanske skulle hinna att åka till kim på efetrmiddagen, men det får vell bli ikväll! :(
hoppas eran dag blir roligare än min! , pusss


Kommentarer
Postat av: jag

Hej, jag heter oxå lingvall i efternamn!

jag undrarom vi är släkt eller något för det är inte många som heter lingvall i sverige!

skriv gärna ett inlägg om detta så kan jag kolla senare för jag har ingen blogg sm du kan svara i! :)

2008-08-22 @ 15:50:19

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback