JULDAGEN

Tjo alla glada, hoppas ni fick en underbar julafton igår, det fick jag dock så blev jag sjuk igår kväll, började få grymt ont i halsen, kallsvettades och frös ihjäl på samma gång, så jag gick och la mig vid 11 och somnade, och sov som en gris fram till 11 imorse.... känner mig fortfarande lite sisådär...
igår så jag jag många fina julklappar! bla en digitalkamera, så nu kommer det nog komma upp flera fina bilder på bloggen :), sen fick jag presentkort, parfym osv...

Kim är hos sina kusiner och hälsar på och jag saknar honom jätte mkt! han kommer inte hem först på lördag men då får jag pussa på honom :) hare bra så länge
puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback