EN JÄVLA DAG KVAR:)

idag så vaknade jag kl 7 av att kim skullle gå till skolan, jag låg kvar och drog mig till kl 10 så hanh skicka ett sms och väckte mig hehe, . avr ledig idag. så jag gick upp, käka frukost städad elite, kolla på tv och gick en ganska lång promenad med bamse :) jag har inte gått så mkt på länge asså ahah, flera mil om dan känns det som, har träningsverk i bena...

idag så hade jag sista knatteträningen för sommaren, börjar igen sen i höst så JÄVLA SKÖNT  att slippa de små krabaterna ett tag de är hur jobbiga som helst...

imorgon är dte slut på det eländiga hehe, ska samlas kl halv 10 på morgonen och sen ska vi gå nånstans, få betygen och sen drar vi vell vidare sen? ska träffa kimpa ett tag, han fyller ju 18 imorgon! :) så han ska få min present osvosv..

på måndag bröjar jag jobba! men men vi hörs hare bra pusspusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback