leeedig!,

nu sitter jag hemma och jag känner så jävla lätt, de allra tyngsta bördorna är BORTA! no more matte på hela jävla sommaren!!!! gahh
provet gick vell sådär om jag får vara ärlig men jag orkar inte bry mig om skolan längre har liksom tappat suget helt.
Men efter det så gjorde jga datakunskapsprovet lite snabbt och sen gick jag hem till kenny och therese, kenny och selle skulle hem till oss så jag hänka på dem, de ska tydligen skjuta vildsvin ikväll hehe så kankse så får jag se ett för första gången? how knows

men men imrgon är det som sagt nationaldagen och då är vi lediga fett nice!. helgen består av plugg inför No provet och träffa kim :)
det ska blir så jävla varmt i helgen och nästa vecka så fan vad jag ska steka, synd bara att jag redan bränt mig så jag får smörja in mig ordentligt
men nu ska jag kila puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback