angel

igår som sagt så var jag i e-tuna hos mamma och pappa :) det vra kuuul, kommer upp igen snart :)
sen så när jag kom hem direkt så bytte jag bara bil för att bege mig mot nyköping och kolla på bio- ANGEL
men helena bergström och nån annnan känd filur som jag för nuläget glömt namnet på. bra film faktiskt lite halvskumt slut bara men annars- helt värd film att se.
handlar om Angel, en medelålders rockkvinna i sina sämsta dar, hon ligger 1 på utelistorna och hennes karriä går bara nedför, hon önskar att hon helldre var död, vilet hon gör. Hon låssas ta livet av sig och helt plötsligt så har hon inte vart större, plattorna säljer som smör och allt som som planerat tills hon en dag " återuppstår"


vaknade imorse vid halv 10. dags att gå upp, åt frukost och sen gick jag en långpromenad med hunden- idag igen, känns skönt att gå verkligen, idag gick jag nog minst 5 km skulle jag tro, tog vell lite över en timma. 

funderar på vad jag ska göra, få se, hörs sen puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback