snöstorm

även fast det är snöstorm så begav jag mig ut i snöstormen haha, nej inte riktigt så dramatiskt vare fakiskt inte, men snöade gjorde det iallafall. jag tog med mig hunden och gick ca 3 km, fan vad skönt det var. Ska försöka komma ut en sväng varje dag, ( speciellt efter påsk ;) ahah )
tydligen så ska vi bygga om badrummet, fick reda på det typ för ett tag sen. inte hela men en del, så ni får se en före och en efterbild senare ikväll.

när jag var ute och gick så såg jag en jävla massa fåglar, tror det var svanar filmade dem ahha de var hur många som helst typ 60-70 kanske ;P

idag så ska jag inte göra så mkt vad jag vet, ta det lugnt och äta påskmat? eller vafan när gör man det idag eller imorgon? no idea.
nu ska jag vika tvätt, blllllläääääääää hörs senare puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback