snöbollskrig

Nu börjar verkligen vintern komma igång på rikitgt. Det var grymt mycket snö imorse, om man jämnför med tidigare vintrar.( dagar ). Idag så har vi gjort brsök på hotell och resturang skolan i nyköping, vi skulle lyssna på en föreläsning om hälsa och kosten. förvånande? Iallafall så var det hur segt som helst och hon gick igenom sånt som vi lärde oss i 3:an typ... Sen så hade de varit snälla och köpt frukt till oss som vi skulle få.. Och korpar som alla är så vräker de åt sig så många de får plats me ungefär, så det ine räcker till klassen efter oss... ganska så omoget!

Idag så har jag och corelli äntligen fått någonting gjort iskolan, vi skrev en hel powerpoint till engelskan och jobbade ( lite ) matte :D men tillräckligt lite så att jag blir tvungen att ta hem och räkna :(

och ang. snön. På väg från maten så fick corelli för sig att hon skulle vara busig och kasta snöbollar på några treor som gick före oss, hhaha busig du ska vara corris hihi ( jag kanska oxå kastade lite ) höhö

Nej nu ska jag sätta igång och plugga. Imorgon blir det bodybalance i hamnmagasinet sen friskis!

puss på er (L)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback