17 år och en dag

hejhej, förlåt för min otroligt dåliga uppdatering, men jag ska helt ärligt säga att det här med bloggen håller på att rinna ut i sanden, det känns inte lika kul längre som förut, kanske för att jag blivit 17, vem vet?? men ni trogna läsare får vell fortsätta att kika in då och då och ha tålamod elt enkelt!

idag så hade vi essay i engelska, det gick rent åt helvete! jag suger på engelska och uppgiften gjorde det hela inte lättare direkt!! skir dålig information om HUR vi skulle skriva osv....:S

aja inget att klaga på annars, är hemma hos kim nu, han gör sina hemmasysslor så länge och sen ska vi käka..
vill ni veta vad jag åt för gott idag då?? jo, en mjukglass med lakrisströssel för maten smaka skit.....

aja have it your way pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback