att han/den inte ger sig!!

hejhej, jag har inte skrivit här på hela helgen och det för att jag har tillbringat den tillsammans med älsklingen! :), i fredags så käkade vi hemmagjord pizza, det var gott, och sen på lördagen medans kim var och tränade så bakade jag bullar med kims mamma :) de blev jävligt goda :D, sen så skulle resterande familjen åka och kolla när matthias skulle spela hockeymatch i sthlm, men jag kim och jonas stannade hemma, så vi gick oh hyrde två filmer!, de var mysigt!

och bara för att tillägga så blir jag så jävla sur på en viss person som har tre bokstäver i sitt namn och börjar på J**, jag vet inte säkert om det är han men någon hade skrivit till mig på bdb , komenterat en bild på kim där det stod såhär: OMG!!! det var ju honom som min tjejkompis hånglade med på studentfesten!, han är så jävla heet.
jag visade det för kim och hen blev skit sur! och jag vet att kim inte gjort det, för jag litar på honom till 100% och han om ngn vet hur det känns, så han är helt oskyldig!! men jag fattar inte hur man orkar  lägga ner tid på att försöka förstöra för andra!! HUR TÄNKER MAN?? åhhh vadfan vad sur jag blir!!!

vad skulle ni gjort??

Kommentarer
Postat av: Bea

hoppas du får en jätte bra vecka


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback