snart är lovet sluuut

visste ni att imorgon så ska det tydligen komma snö, och inatt så ska det vara världens oväder! jag hatar verkligen vinter och kyla. Allt blir så himla besvärligt då!

sitter och pluggar lite, försöker läsa lite biologi till provet, vill inte spara allt till en dag innan prover liksom.. jag vet hur dte brukar sluta då...

visste ni? jag och min älskling firar 6 månader på lördag :) tiden har verkligen bara flyyyyyyyygit förbi! får se vad vi hittar på.. bio kanske??

ta hand om er pusspuss

lite utfyllnad bara :)


Kommentarer
Postat av: micha

Du har lov. Åååå lyx.



Är student själv och har inte ens jullov. Denna julen kommer bli som de två senaste = sjukt mycket plugg. Har tenta 16 januari. Fast för 2 år sen hade jag tenta 3 januari och 8 januari. Njut medan du kan.



xo xo





take care


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback