snart loooov

hejhej alla lodisar :) vad gör ni då?? jag håller på att slipar lite på min biologirapport, känns ganska tungt, orkar inte plugga hela tiden. Assp fatta i nian då tyckte jag att det var hur jobbigt som helst att ha ett prov i veckan, nu är det som en besfrielse om man har 2 prov eller mindre i veckan, fatta vilken skillnad?!!

aja idag så blev jag nästan klar med min idrott förutom att det står helt cp på mallen som man ska följa så det blir skit även där!!
aja om två dagar så är det iallafall loov! så jävlabajsskönt det ska bli, ska försöka att plugga så liiiiiite jag bara kan!,
föressten på tordag 30/10 så är det fest på Birgers i nyköping :) nån som ska dit?
klädsel: haloween

aja nu ska jag gå och vattna gräsmattan ..(A) nej inte direkt va, asså se vad tråkigt jag har, imorgon hoppas jag få träffa min prins igen :) saknar dig älskling!

hörs imorgon eller aldrig höhö puss och pill vart du vill

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback