blääää

hejhej, nu är jag tillbaka igen, dags att hinna ikapp med bloggandet!!, helgen har jag tillbringat med min loverboy!;), och med corris porris! ;) jag åkte till henne i lördags, bussresan tog typ 2 timmar om intye mer!! snacka om jobbigt, ahah menmen.. sen så  hämtade hennes mamma mig vid vagnhäradsstation..... sen så åkte jag hem till henne, hon visade mig runt.. visade hennes hästar osv:)
sen gick vi in och spelade gitarrhero som hennes bror hade köpt! haha som sagt så ägde jag katarina corell! höhöhö
sen på kvällen så gjorde vi oss iordning, för att bege oss in mot stan och in till lotsen... egentligen var det planerat att vi skulle dit själva eftersom varken kim elelr ponus ville lägga ut 129 spänn på att gå in där så det sket sig.... men sen helt plötsligt så ångrade sig kim... vet inte varför ahah kanske had ehan druckigt för mkt whiskey så att han fick en annan uppfattning om kvällen ahah!,  men jag och corris fick vänta på kim i över en timme innan han kom hem från gbg.. sen när han kom så mötte vi upp pontus, gustav andy och sveden... vi gick ner till hamnen och kollade läget.. det slutade med att vi aldrig gick in utan vi stod utanför hela kvällen... de var som sagt för snåla för att gå in... ahah och så var det typ ingen idé efetrsomd e skulel stänga om en halv timme typ...,

för övrigt för er som vill veta så mår jag skit... mår illa, huvudverk osv..

hörs sen puss

Kommentarer
Postat av: corris

haha, helene du ägde inte mig, bara när jag pratade i telefon samtidigt som jag spelade ;P

2008-09-15 @ 17:06:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback