måndag

hej hej alla söta läsare, hur är det med er? mig är det bara bra förutom att jag nyss åt alldeles för mycket kycklinggryta, så jag är ganska så mätt just nu! hahah men äta bör man annars dör man eller vad säger ni??
Nej jag åt verkigen alldeles för mycket! usch
igår så sov jag hos kim, och medans han var på träning så kollade jag på en prinsessan dagbok 2 med kims mamma!,
skoldagen idag gick ganska fort, vi hade först matte i en timma och 2 minuter, lite segt, sen hade vi lektioner som kemi, fysik och engelska. slutade halv 4 typ. tog bussen hem och sen så satte jag mig och pluggade en liten stund! bravissimo!!!
aja, tilltugg till mitt pluggande fick bli en skål med nyplockta björnbär! fan så gott det är.
jag hade tänkt träna senare, måste vänta typ 2 timmar, och vet ni varför?
Jo det är så här, att när man har ätit så tar det cirka 2 timmar för kroppen att förbränna maten, och om man då tränar direkt efter så blir det så att kroppen förbränner maten och inte fettet som man VILL ha bort? så då blir träningen ganska onödig, + att man säkert får håll!

aja, nu ska jag vila lite innan jag beger mig till gymmet, ha en bra kväll pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback