födelsedagsfirande nästa

igår så kom jag och sebbe hit till strängnäs på förmiddagen, efter att folk vaknat och det började bli liv i luckan så startade vi igång grillen, jag hjälpte till med maten och gjorde världens godaste sallad asså! :) ahha cicci blev glad över presenterna hon fick och efter att vi hade gillat och käkat klart så gjorde vi så småningom marängswich! gott som fan... sen resten av kvällen blev ganska så lugnt, pia hjälpte mig att sy mina byxor som det avr hål i skrevet på och så sydde hon ett kuddöverdrag till mig när hon ändå var på g :P hon sydda kanske 6 st nånting! jättefina blev dem! Det var gårdagen det, idag så kommer robban och hämtar oss igen runt halv 2 då vi ska åka raka spåret upp till sthlm för att fira matilda som fyllde 1 år förra veckan så det ska bli kul!! hon har blivit så stor nu den lille skitungen haha

Imorgon är det skolan igen och nu drar det igång på riktigt, fullt ös medvetslös. hörs puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback