Livet leker

Kom nyss hemifrån sanna, vi tog en powerwalk och sen så satte vi oss bänkade framför tv, och framför sex and the city! HAha asså finns det nån i världen som INTE tycker att den serien är så jävla klockren och rolig!?? tror fan inte det... iallfall så cyklade jag dit och hem och växlarna på cyklen är helt jävla cp, så där lätta ni vet så att man måste trampa 10000 varv för att komma nånstans, verkligen skitjobbigt!!!

Är ensam hemma nu, rosi och cindy tror jag är i stan och hämtar tapeterna som har kommit :D:D:D vilken innebär att nu kan vi tapetsera och sen flytta in i vårat hus och äntligen får jag mitt eget rum, har vart ganska så jobbigt att sova under lillebror och ha kläderna i flyttkatonger, men nu blir det ändring på det :D SÅÅÅ JÄVLA SKÖNT

på lördag ska jag btw hjälpa corris att servera på ett bröllop i trosa så det ska bli kul :) tjäna lite extra pengar är ju aldrig feeel... Nej nu ska jag se om det finns nått man kan göra innan huset fylls av människor igen, ahah inte ofta man är ensam hemma, see ya

Kommentarer
Postat av: *Em

Om du inte redan sett det, så är du utmanad på min blogg! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

2009-08-18 @ 21:54:20
URL: http://emelojs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback