på måndag börjar skolan igen

De flesta har redan börjar skolan, antingen i måndags eller idag, skönt som fan är det att jag själv inte börjar först på måndag, men har resten av veckan och helgen att vila upp sig på innan allt verkligen blir som " vanligt" igen, tidiga mornar, åka bussen i 45 minuter varje morgon, gå till skolan, halvsova första lektionen och sen flumma bort resten av dagen med katarina och hoppas på att dagen snart ska ta slut, aha nej men det var så det var istort sätt hela tvåan :P får hoppas på att dagarna ser lite roligare ut nu när man börjar trean :D första veckan lär ju bli ganska mkt ang PA, prata och gå igenom hur man ska gå tillväga typ.... ettorna åker ju till västkusten som alla andra ettor gjort i början av ettan så det lär bli en lugn start på veckan :) Sweet

Löftet som jag själv ska försöka hålla under mitt tredje och SISTA år..

1. prioritera skolan i första hand och sen annat
2. Plugga lite varje dag direkt när jag kommer hem för att inte halka efter och slippa ta allt i sista sekund innan prov osv
3 Hålla koll på böcker och papper genom att skaffa bra block och mappar, det brukar normalt sett se ut som ett bombnedslag och jag hittar i stort sätt ingenting :P ja ändring ska det bli
4. försöka vara allmänt smartare ahah



Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas din dag har varit bra :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback