en ducsh gör mig till en ny människa!

Har nyss tagit en skön lång dusch! Tänk vad lite vatten kan göra, från att känna sig skabbig och trött och när man tar en ducsh så känner man sig så fräsh liksom :) Nog om det :P

Jag har inte bloggat nått i helgen och det har berott på att jag tillbringat hela min helg hemma hos kimpa :) Men nu är jag back igen. Så avd händer har hänt? Jo imorgon så börjar " slapp" veckan. alla andra tvåor föutom några ( vi i italienska gruppen steg 1 ) vi ska vara kvar i skolan och jobba medans de andra åker utomland och latar sig. ahah Nej men jag hoppas att vi inte får allt för mycket att göra, antar att det blir mest göra-klart-saker inlämmningar osv...Skönt isnfl.
Imorgon ska jag träna och det ska bli skönt! har inte tränat på hela helgen förutom att gått en promenad men vad är det ijämförelse med ett stenhårt pass på friskis?.
Har vart och fikat hos kems farfar i lördags för han fyllde år, trevligt trevligt.

Förresten så såg jag en skadad anka idag på busstationen, den haltade och verkade ha ganska ont, men det fanns ju inte speciellt så mycket jag/ vi  kunde göra....Naturen har sin egen väg som man brukar säga.

Nu ska jag lägga mig framflr tv.n och TA DET LUGNT!!! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback