snart sommarlov:)

Eller inte egentligen!, jag vet inte hur många dagar det är men en jävla massa mornar. Har ni tänkt på en sak, tänk alla dagar man har levt, ätnk vad mycket man ätit, hur mycket smink man har kletat på, hur mycket man har kissat osv! ahah tänk om man räknade ihop allt! yukki.!

Idag har jag pluggat, lockat håret ( så att jag slipper göra det imorgon, det hålelr sig bra! ), pluggat mer. Men saken är den att kemin just nu tycker jag är så jävla knepig och allt som jag "lär" mig åker in i ena örat och ut genom det andra. Känner mig redan less på skolan, har baar gått 4 dagar! Shit jag måste fan börja skärpa mig! måste hitta nått som motiverar mig och som får mig att driva framåt, har ni några bra tips?
Imorgon har jag bara halvdag, går till halv 12, sen ska jag och corris passa på att plugga och sen TRÄNA!!, Nu ska jag verkligen ta tag i 2 saker i mitt liv! skolan och träningen måste komma i bättre form och få bättre hälsa, ska utnyttja alla nya håltimmar jag fått pga att matten har försvunnit!
Nu ska jag sova, kl är snart halv 10, ganska tidigt men för nån som måste gå upp vid 6 så är det ganska lagom + att jag älskar att sova! fast jag saknar ju såklart min lilla prins brevid mig! :)
puss och pill vart du vill hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Allt bra? =)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback