skaffa barn vs inte..

Det var länge sen jag skrev några rader här och anledningen är att jag faktiskt inte har haft ngt vettigt att säga! Men nu har jag det! för det första så kan jag tala om den goda nyheten att jag ahr träffat ngn nu :) jättetrevlig söt kille! Väldigt glad är jag nu om jag får säga det själv.

Satt och läste en blogg om en tjej som är 15 år och som har fött tvillingar ganska så nyligen och så läste jag även att hon fått massa elaka komenterer osv, Men jag förstår inte hur de människorna som skriver så är funtade? Varför ödsla tid på att skriva hur dålig en annan människa är och hur man tycker om dess val osv osv blablablabal VEM FAN BRYR SIG EGENTLIGEN!! För er som inte har nått liv och som känner att ni måste tracka på andra, gå och häng er istället! för jag blir så jävla arg på sånt.


Hon har valt att behålla sina barn, sen vet jag inte om graviditeten var planerad eller ej, men det spelar ju inte heller någon roll, för hon har valt att behålla sina barn och det tycker jag är jävligt starkt gjort! Jag tror nog att bli mamma och bära sina egna barn inuti sig är den bästa känslar i hela vida världen och jag längtar så jävla mycket själv tills jag hamnar i den sitsen. Jag vill dock ha bra ekonomi och bostad innan jag tar önskan i handling eftersom jag vill kunna ge mitt barn det som jag inte fick..


Och anledningen till att många skaffar barn som unga ( tror jag ) är för att man vill kunna få fler barn kanske, man vill kunna få BARNBARN, inte hamna på nått jävla hem när ens 2 ir 3 barn växer upp, ni fattar vinkeln va? jag vill vara en ung, fräsch, cool mamma som ens barn inte behöver skämmas för! Så ni som beslutar er för att skaffa barn eller behålla barnet om det är oplanerat så tycker jag att ni ska stå på er för det finns nog inget som är mer underbart och man ångrar inte sitt barn sen när det är fött, det finns det nog ingen som har gjort / gör!!

Nej nu har jag ordbajsat klart så nu ska jag ha rättskunskap, sen träna och sen träffa älsklingen :) have a niiice day


Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! va kul att du har träffat någon

2009-09-08 @ 13:39:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback