motiovation helene motivation!

Jag hade fokus på pluggandet när jag kom innanför dörren och motiverad till att skriva. Men nu gör jag allt annat än att skriva. Sitter och kollar på bloggar, försöker fixa min blogg lite, FB osvosv. Ni vet väl hur det är när man gör allt annat än det man egentligen ska?

Har så mkt i skolan att jag inte har en aning vad vi har. Ja helt knäppt jag vet. Kan inte ens hålla reda på vad vi har. idag tydligen så hade vi psykologi prov som jag inte hade någon som helst aning om. Eftersom jag inte vad den ändå så fick vi göra det nästa vecka och de tappra som faktiskt pluggat gjorde provet idag. Ännu en sak som skjuts upp och ännu en sak som kommer bekymra mig tills jag får de gjort. Så kanske borde jag få ngt gjort? aight?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback