Did i make the right choise?

Tankarna börjar fladdra fram och tillbaka och jag börjar fundera över om det här är rätt. Oftast så är man efterklok. Man kommer på i efterhand att man kanske borde tänkt en, två eller kanske tre gånger till innan man fattade beslutet. Men nu är det för sent och det finns inget jag kan göra åt saken. Du vill säkerligen inte ha något med mig att göra, förstår det. För jag sårade dig. Inte med med flit. När jag såg dig så började tankarna komma tillbaka, jag känner mig kluven. Vill vrida tillbaka tiden och göra allt bra igen. Men som sagt. Nu är det för sent....


Nu åker jag snart till jobbet och jag kommer hem seent ikväll. Är inte sugen alls på att jobba... bläbläblä

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback