Dödare än dödast

Kom ihåg på ett svenska prov vi hade typ i 8-9:an, det var massa ord som man skulle skriva i singular, plural, osv ni fattar. Och så var det ett ord. död. Tydligen så skulle man skriva antingen död, dödare, dödast eller död, mer död, mest död. Men man kan väl inte vara mer död än DÖD? Är man död så lever man inte, kapuff man är död.

Apropå ingenting. Jag är död. Eller nästan iallafall. Sov knappt ingenting i natt och det börjar verkligen kännas nu såhär mot kvällskanten. Kunde gå lägga mig nu och sova i 1000 år som törnrosa. Men grejen är just det att jag inte lyckas somna. Tusen saker som studsar fram och tillbaka innanför mitt huvud och jag kan inte sätta saker och ting på plats.

Det har varit en lång och stressig dag idag, jobbar till 4 och fick t.o.m jobba över lite. Fick stressa tillbaka till lokalen och sen hoppa på bussen hem. Gick tre km då bussen inte gick som den brukade...

Imorgon jobbar jag kväll så ska sova till bussen går så att jag är utvilad ;)

Hoppas ni är pigga, piggare, piggast än mig. haha whatever


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback