Ledig!

Imorgon och på fredag och det är jag riktigt glad över. behöver vara ledig känner jag och ta igen mig lite. Tänk de som jobbar 7-16 varje jävla dag, hur har man tid och leva? får ju inte tid över till någonting annat. Shit, men man ska ju vara glad att man har jobb än så länge iallafall. Jag har syndat för flera veckor framåt då jag bjöd på kladdkaka idag, så ska ut och gottgöra det sen, kanske springa eller så blir det en låååång promenad :D Måste röra på valkarna ahah skämt o sido.

Nu är jag trött och ska snart gå till bussen och där ska jag fortsätta läsa min spännande bok jag börjar på :D

ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, allt bra idag? =)

Postat av: lucke

Tjena! Var med och tävla om en svart nitväska att ha till fester om du känner för det :P

2010-08-18 @ 17:23:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback