dag 18, min favoritfödelsedag

När man var liten så var ju födelsedagarna något som man längtade efter långt innan de ens var här, man hade svårt att sova dagen innan och var redan vaken innan familjen kom in och sjöng samtidigt som alla invarderade min säng vilket gjorde att det fanns lite plats för mig, vilket inte gjorde ngt, jag fyllde ju ändå år haha. Men säkert som många andra när man blir äldre så är födelsedagarna inte så märkvärdiga egentligen, man blir ett år äldre, so what? Vips så är åren förbi och man sitter där på sin 40.års dag och undrar vad i helvete tiden och åren tog vägen? Hann man ens leva?

Men min favoritfödelsedag hittils var ändå när jag fyllde 18 för drygt ett år sen :) Det var ändå ganska så stor, hallå man fick ju gå på krogen! :) aha Och det är en födelsedag som jag inte kommer glömma, eller snarare första kvällen jag var ute :) så kul vi hade!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback