Dag 19, detta ångrar jag

Finns ju alltid saker som man ångrar att man gjort här i livet och även saker man sagt, men gjort är gjort och det går ju egentligen inte att göra något åt saken så därför tänker jag inte grubbla så mycket på saken utan mer kanske berätta att jag ångrar att jag inte gjorde annorlunda i vissa situationer.
 
Tex är jag en människa som har väldigt lätt för att förlåta, oftast för snäll och låter ibland människor trampa på mig. Men det är något som jag försökt bli bättre på och det går sakta men säkert framåt. Tar inte saker och ting så seriöst längre med det menar jag att om man blivit sviken en gång, visst men två, tre, 5 ggr då börjar man tappa förtroendet för en del människor och man tror därefter inte på allt de säger.
Jag ångrar ibland att jag inte är "tuffare", jag säger inte alltid som jag tycker utan låter det mest sjunka under mattan, men det ska bli ändring på det :) Tar lite tid bara hehehe


se vilket meningslöst inlägg det blev ahha !:D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback