dag 6. min dag...

Hade lite smått ångest imorse när jag skulle gå upp, gud så trött jag var! har inte gått upp innan 10 på typ en vecka så det kändes. Sen slänger jag i mig frukosten, brottom brottom sen springer jag ner till bussen, och såklart är den försenad. Får stå och fryysa haha. Men sen på väg till jobbet, lite sen och sen möts jag av två underbart söta, vilddjur innanför dörren till jobbet. En tjej anna har med sig sina två hundvalpar. Eftersom jag är en hund/djurälskare så kan jag inte låta bli att smälta en aning. Önskar att jag kunde få ta med mig dem hem. ahah Men hon sa att jag kunde få vara hundvakt om jag vill haha oh yes!
annars har min dag varit bra hittills. Ska hem sen, äta mat och träna och sen blir det väl bara lugnt förhoppningsvis :D

puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback