dagens i-landsproblem!

Nu är alla julklappar inslagna, och GUD så irreterad jag blev när jag kommer till slutet och ska sätta på det fina snöret som är lite utan pricken över i:et men såklart så kan jag inte skruva snöret så att det blir sådär fint ni vet:) Men icke så nicke, och saken blir ju inte bättre av att man har en sax som bokstavligen suger!
Det är en utan sakerna jag ska inverstera i när jag flyttar, en sylvass sax som jag kan använda som försvarsvapen ifall jag blir rånad heheh!

Hann även med ett skönt träningspass såhär på kvällen. Det är fan det skönaste tycker jag, ett hårt träningspass typ en timme efter middagen, sen en skön dusch och efter det en kopp te och slapp i soffan!

trevlig kväll :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback