god kväll och godnatt :)

Nu börjar jag verkligen bli riktigt trött! Har varit vaken sen innan 6 imorse och kunde inte somna igår kväll förs in på småtimmarna så jag har inte fått mycket sömn idag. Det har även vart en riktigt hektisk dag på jobbet med massa strul, ahha så jag fick jobba över några timmar (Y) klart man är gullig och ställer upp för laget :)

Kom hem efter 6 och sen dess så har timmarna rasat iväg. Cindy och jag prövade att sminka varandra med olika färger för att se vad man passar i när man går ut, haha Vi brukade alltid göra så när vi var mindre fast då hade vi även vattenballonger som löstuttar :S wtf liksom?!? haha

Imorgon är jag ledig iallafall så det ska bli skönt att få sova ut :)
Hur har eran dag varit, lika snöig som min?:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback