f*tta till brud!

Godmorgon, hur mår ni? Själv känner jag mig en aningen tung efter gårdagens kväll. Men kul var det!:)

Det började med att jag kom till johan runt 5 sen så köpte vi pizza, jag sallad och sen så åkte vi hem till hans pappa och käka. Åkte sen till hans mamma och där gjorde jag mig iordning för kvällen och sen gick vi över till johan och hanne för att förfesta lite... Dock blev det strul som alltid när vi ska ut med skjuts hem osv, men den här gången så gick det till slut och vi skulle få skjuts av en kille som heter emil! jätte snäll :)

Väl på krogen så var det ganska lite folk i början, men sen så började det kommer mer och mer runt 11-12 men ändå väldig lite om man jämför med hur det brukar vara...

Dock var det en fitta (ursäkta språket) som nästan förstörde hela min kväll... Jag skulle gå ner från senen och snubblade då, samtidigt så råkade jag då stöta till en tjej som (tror jag) spillde lite av sin öl..
Hon ba: jävla fitta! va? tänkte jag... sen så HÄLLER hon hela sin jävla öl över min klänning och snacka om att jag blev sur! sa dock inget till henne för såg inte vem hon var så jag gick till toan och skulle torka av mig! Fy fan för sånna människor, säger bara det, gå inte på krogen och sluta förfan att dricka om du beter dig så!!

sen häller hon öl igen över min kompis som inte har gjort ett jävla dugg.. vad är det med det liksom?

nej sånna människor borde tänka en extra gång innan de dricker! fifan...

Annars så var det en trevlig kväll :) hade ni trevligt?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback