om en månad exakt

Idag gick jag och Siri på möte hos ett företag som heter hjalmar ich ringo, ( siri rätta mig om jag har fel ahah )
Vi pratade lite om hur montern skulle se ut till mässan och jag tror det kommer blir skit snyggt så som vi planerat! Bara en månad kvar nu :D
Sen gick jag och siri ner till tygaffärerna som fanns på stan för att se om vi hittade nån limegrön aktig, det gjorde vi :) men köpte dock intget den här gången, ska gå när alla i gruppen är med.

Vi gick även till city Asia innan mötet och käkade lunch, sen tog vi en fika på mekkas då vi hade tid kvar! Maten på thairesturangen var god, och STARK men dock ingen mysig stämning. Jag tror inte jag går dit någe mer.. Hur miljön i resturangen är och även servicen har en stor betydelse för mig om jag ska gå dit igen eller inte... Så maten vägde inte upp den här gången..

Och så var det skit trångt och folk bara malde in efter kl 12. Satte sig en kille  brevid mig 30+ som glodde som fan sa siri, skaffa egna tuttar gubbfan! nej sånt tycker vi inte om...

Men nått som jag tycker om är att det är lov imorgon, eller helg iallafall och sen looov  :D UNDERBART


tycks om den här färgen?:P

iii liiimegrön :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback