101701

Åh så var det söndag IGEN, vilket innebär skolan igen, 5 dagar hårt slit och tidiga mornar... eller nästan så iallafall, kanske inte så hårt slit med mkt tänka med hjärnan vilket kank vara jobbigt haha!
Helgen har jag tillbringar med min boy i flen, igår så var vi på laget 157 i hälleforsnäs och jag köpte en tjocktröja av märket björknvin, jätte fin faktiskt !:)



Idag så är det ju söndag och vad ska man egenligen göra? Jo jag tänkte gå igenom all musik jag har på datorn och lägga in det som jag tycker är bra på mp3:n jag lånade av johan, men när jag väl ska sätta in skiten i datorn så måste man installera den med en skiva och den skivan har ju såklart inte jag! den ligger fint hemma hos johan och säkert skrattar åt att jag inte tänkte på det! aja, alltid lär man sig något av nåt...



Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback