för mycket saker i luften på samma gång

Shit vad jag är trött i huvudet! har skrivit klart två arbeten idag, lämnat in ett och ett ska jag finslipa lite tills fredag då det ska in. Så jävla dum jag är asså, jag skulle logga in på hotmail, funkar inte, loggar in gång på gång men det står bara att det är fel lösenord eller fel användarnamn. VAD FAN NU LIKSOM?!?! men när jag loggade in nyss så slår det mig att jag har ju fan skrivit fel lösenord.. så jävla korkad man kan va... Sen råkade jag tappa ner min telefon i betonggolv tre vångingar, den höll som tur var, men det blev en liten spricka i skärmen... Så jävla trött i huvudet, vill bara åka hem och sooova! snart är dagen slut iallafall, har bara suttit och gjort skit på datan sen kl 11.10 idag ! (Y)


pusss

Kommentarer
Postat av: zorica

hejsan!

det är så att jag har frågestund på G, skulle vart kul ifall du ställde upp!

ha d bra :)<3


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback