man döper samma sak till olika saker, ?!?

äntligen hemma, och dagen är snart över. Det var rätt så lugnt dag iallafall, hål som alltid på måndagar you knoow. hade en domare från nyköpins tingsrätt som kom och pratade med oss på rättkuskapen. Intressant som tusan och dte avr lite roligt för jag lyckades nästan gissa rätt på alla siffror han frågade om. Först var det på hur många som blir dömda till dödsstraff om året jag gissade 2000, SCORE! helt rätt, hur visste du det frågade han,  magkänslan sa jag och skrattade lite aahha, för det var just så det var.. ahah 2000 kändes liksom rätt. Likaså när han frågade hur många personer som sitter i svenska fängelset, allt ifrån lätta straff till livstid. 5000 gissade jag där, rätt igen ahah magkänslan, sen sa jag att det var cirka 200 som var kvinnor ahah rätt igen!
det roliga är ju att jag inte hade en aning utan jag körde bara på det som jag tyckte kändes rätt! :)
Ibland har man bara tur, inte alltid då dvs, som tidigare idag dvs ahaha

körde yoga sista lektionen, gympan idag. haha lite segt faktiskt... inte min typ av träning,, visst det kanske är bra och sånt, men vi körde nästan samma sak på body balance innan lovet och det var oxå nästan samma sak ahah de döper bara om samma sorts träning för att det ska locka fler människor? eller haha


Jag har pluggat lite nu iallfall, skrivit lite skit till arbetet i rättkunskap, nu ska jag in i duschen för snart kommer baby <3<3 puss på er med


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback