plöstligt blev alla tjocka

Vi har köpt en ny dataskärm 21.5" ganska bred så alla och allt ser en aningen tjockare ut nu, eller ska man säga bredare?;)

ojojoj så tjock :) mohaha

Var ute och övningskörde förut med robban, det var trevligt pratade om allt möjligt och bla körkortet angeläget va när man övningskör ahah! Nej men jag ska verkligen satsa på att ta körkortet nu till början av våren så att jag lättare kan ta mig och säkerligen har lättare att få jobb :D

Imorgon går jag bara till typ 11! så jävla skönt, ska förbi körskolan i flen och sen ska jag träffa johan :) han är lite sjuker så hoppas han inte smittar mig allt för mycket tills fredag, var typ sjuk förra så fan inte denna gång!! you aint gonna get me ;) moahah

puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback