tillbaks till det vanliga igen

Nu börjar det verkligen kännas att man är tillbaka i skolan, och vet ni vad jag tycker om det? jo det suger så jävla hårt. Är så totalt 100 % otaggad på skolan just nu. Det borde finnas en lag om att man kan och får ta en pause när man känner att jag behöver det. Men idag är det ju BARA 150 dagar kvar tills man går ut skolan, så man kanske inte ska klaga ändå... tänk på de stackars ettorna som har ett helvete framför sig mohahahahah

Igårkväll kom baby förbi på kvällen efter jag hade pluggat klart, fick låna cindys dator att skriva en grej till r'ttkunskapen som jag som tur är blev klar med! :) vi kollade på en film, nån humorfilm med robert gustavsson, så jävla kul ahah. Han trodde inte jag skulle gilla den, men klart jag gjorde det med min humor :D höhö

Idag så står det simmning med småsyskonen på schemat efter skolan, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag pallar.. är så jävla trött vilket leder till att man bara blir mer och mer arg på alla arbeten som ska in denna vecka, och grädden på moset är ju att man inte ens kan skriva arbetena hemma utan man måste sitta varje rast som en liten datanörd och skriva massa! BLÄÄÄÄÄ

Nej nu ska jag dra ut tummen och börja jobba (Y) puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback