SATC

Är det inte typ världens bästa serie som man aldrig tröttnar på? Carries klockrena spalter om sex och kärlek, Samanthas evigt kn*llande med olika män och hon byter lika ofta som jag byter underkläder. Hon stänger alla känslor ute och bara kör. Ahaa kanske man skulle köra på det konceptet? neej usch inget sånt för mig. Håller mig till one at the time. Mirandas klockrena komentarer då, är de inte bara så jävla störtsköna ?:) ahah hon kan verkligen driva med och om sig själv! Charlotte! kan man vara mer pryd? ahah så fort någon av de andra nämner sex eller blowjobs så himlar hon med ögonen och vrål skäms haha...

Nej om jag skulle klassificera mig som någon av de karaktärerna så skulle nog det bli Carrie.

åt nyss en hel skål med popcorn, det värsta är att man kan aldrig sluta när man väl börjat. Antingen är det saltet eller någon mystisk drog i popcornen som gör en såååå exalterad höhö
Nej iallafall, nu är jag mätt, ont i magen och trött som fan. Ska väl bege mig mot sängen och fundera på om jag ska eller inte ska bege mig till strängnäs trakterna imorgon....


GODNATT! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback