1-0 till mig!

Myrjävlarna verkar ha dött av myrr eller vad det heter som robban strödde ut i mitt rum efter att jag städnigt stod med damsugaren och sög upp de små jävlarna men som ständigt kom tillbaka! Nu verkar de ha dött vilket betyder 1-0 till mig suckers! haahaha känns starkt att ha vunnit över ett egentligen oskyldigt djur som inte gjorde mer fara än att göra mig livrädd och äcklad på samma gång! Myror var mina bästa vänner när jag var liten och jag hade en förmåga att samla på mig dem i fickan... antar att jag tog varje chans jag fick till djur när jag bodde i sthlm. De enda djuren man såg var typ myror och maskar ibland när det hade regnat hahah och apropå regn och maskar.
varför kommer maskar och sniglar fram när det precis har regnat? glider de lättare fram eller vadå? tänk och va snigel, livet måste gå sjukt långsamt! höhö

Nej nu ska jag nog dra mig tillbaka och försöka sova, vågar knappt gå in i mitt rum ifall det kommer en myra krypande... fyfan och godnatt :)


säger bara, tur som fan att det inte var pissmyror som invarderade mitt rum för då hade jag flytt för livet!

Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg!

Postat av: Amis

Fin blogg =)!

2010-05-17 @ 09:49:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Madde

Önskar dig en fin måndag!

2010-05-17 @ 13:07:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

hoppas du haft en bra helg!

kramkram

2010-05-17 @ 15:22:11
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback