att bocka av från listan...

Den här dagen har verkligen varit en blandning mellan skit och bajs. Kunde inte sova igår då jag var så jävla nervös inför talet idag som jag skulle hålla på svenskan, första och enda lektionen idag. Men som tur var gick det ganska så då jag var först och inte hann stressa upp mig så mycket utan jag körde på ba ;)

Iallafall, sov som en kratta och är helt slut i både huvudet och kroppen då jag nu har stått och målat garaget i typ 2 timmar, jobbigt och tråkigt som fan, men vad ska man göra? det måste ju göras så...

Var btw på arbetsintervjun i bromma igår och det gick skit bra, verkligen. Men sen när han sa att han hade haft andra tjejer på intervju med och att han skulle välja mellan mig och två andra tjejer så knep det till lite i magen på mig... Vill verkligen ha det här jobbet och barnen verkade så himla söta och rara! :) tror jag skulle stormtrivas!

Får reda på hur det blir i början på nästa vecka och jag är verkligen jättenervös inför det. HOPPASHOPPAS!

Lediga imorgon och på fredag, ska bli riktigt skönt så att man hinner ta igen lite förlorad sömn och tid och kanske till och med plugga! wiee superkul!

hörs ikväll or tomorrow pöss! :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback