humorgalan

Har kollat på första delen av humorgalan och jag tycker verkligen att de gör ett bra jobb! Jag har nämligen funderat, eller jag ska rättare sagt bli fadder själv än dag, men måste ha ekonomi till det. Klart har jag 100 kr varje månad, men jag kanske behöver dem "bättre" nej det låter så vrängt och dumt att säga att jag behöver dem bättre, för det gör jag ju verkligen inte! Men som sagt ni fattar vad jag menar.
Jag tycker iallafall att de som har möjlighet att skänka pengar varje månad BÖR göra det! 100 kr imånaden för storbloggare, kändisar, osv är ju ingenting! skippa en lunch ute så behöver man inte tänka på det.!


Kommentarer
Postat av: Andy

Hej hej har du msn? kan jag få adda den isåfall?



kram

2010-05-03 @ 09:10:31

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback