klar med skolan!

Idag blev jag klar med skolan, vad jag vet iallafall... kanske kommer kompletteringar osv vet men det känns SKÖÖNT SOM FAN! Imorgon är the big day for mig och hoppas att det går vägen denna gång! :) håller tummarna för mig själv och hoppas ni andra oxå gör det :D haha

Idag har varit en lite smått hektisk dag. Var i skolan skrev prov, gick med hunden i regn :( sen åkte jag hem, åkte direkt till flen och övningskörde med robban, sen handla vi, sen åkta vi hem, käka och sen färgade jag håret på daisy :) Nu sitter jag här och försöker varva ner innan jag ska gå och lägga mig...
De andra kolla på en dokumentär som heter : Jag älskar inte mitt barn... förstår inte hur det kan bli så, förlossningsångest tror jag att det heter... Men men man vet ju aldrig och jag hoppas att det inte drabbar mig för jag har kärlek så att det räcker och blir över när jag själv skaffar barn i framtiden :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback