nejnejnej

Godmorgon, imorse när jag vaknade så ville jag nästan gå och hänga mig. Hade en sån skön och harmonisk dröm, hade inte rört mig på hela natten utan låg kvar på samma ställe som jag somnade. Täcken var fint och kuddarna oflyttade hahah. Nej hatar när man vaknar ur en sagodröm. Och i själva verket behöver drömmen inte handla om något speciellt utan bara allmänt cool liksom. Känner ni inte oxå så :)?

Nu är det svenska på morgonen och det är en anledning till att jag ville hänga mig. Ska skriva på mitt argumenterande tal som ska in nästa vecka, eller vi ska börja redovisa då och det hatar jag nog mest av allting, tom värre än ärtsoppa! då är det inne ta me fan.
Sen har jag en lång håltimma där jag ska försöka gå med hunden i mina skaviga fötter...

wish me good luck :)

Jag har dock inte vädergudarna på min sida idag... det ska bli regn och jag har min tunnasttunnast vårjacka :S

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för ditt inlägg. Ja när allt känns rätt då är det ingen spel längre utan då är allt äkta. Hoppas du får kärlek i livet. Njut av solen om du nu har någon. Här skiner den för fullt!

Postat av: Helena

Ser att du bor i Nyköping. Det är en riktig fin gammal stad. Där skulle jag vilja bo i. Min dotter håller på med ett arbete om Nyköping just nu. :)

2010-05-05 @ 08:37:23
URL: http://misslookdeluxe.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback