rännskita

haha håller på att övar för fullt just nu, kommer verkligen drabbas av diareé eller nått dagen innan,. dvs på fredag och nervositet. Bara när jag övar och tänker på det nu så börjar det rinna, ahha nej usch skojja, men är fan nervös. Kommer inte kunna somna och är heller inte 100 på vilken låt jag ska köra.

Gick på stan sen när jag drog från skolan, köpte lite nytt:D. Bla ett par nya tights lite tjockare än orginalen och sen en tröja, tights, (vanliga), ett linne och hårfärg. Ska färga håret ikväll. Funderade på om jag skulle slinga håret ljusare men vet inte om jag vågar det helt ärligt nu innan studenten och så... väntar nog tills efter, tills sommaren!

Måste försöka fortsätta med idrotts rapporten, jag dööör av allt som ska göras. Har ingen koll längre fan...



helt snurrigt liksom höhö



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig? :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback