Början på något nytt

Nu sitter jag här på min lediga dag, jobbar inte idag vilket är väldigt skönt :D Men ska inte säga för mkt, hoppas jag får jobba mycket eftersom jag bara en tim-vikarie, men jag har jobbat så himla mkt nu på senaste tiden. Igår var jag så trött att jag trodde jag skulle dö. Nästan bokstavligen asså. Var så himla trött.
Men fick sova till halv 11 idag så nu ska jag inte klaga :) är ganska pigg. Har städat hela huset idag, gjort müsli, och lite annat fix här hemma. Blir så rastlös när jag bara går hemma ensam. Kan lika gärna göra lite nytta för mig :D

Livet leker just nu och jag kan inte säga annat än att jag är för första gången på länge, riktigt lycklig.

Hoppas bara på mer jobb :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback