Vart tog sommaren vägen?

känns som att sommaren flugit förbi och man har inte riktigt hunnit kolla efter vart den egentligen tog vägen. Har jobbat hela sommaren och de dagarna som man väl var ledig på har det varit dåligt väder i stort sätt så då har man inte gjort annat än att återhämtat sig! Men jag är tacksam för att jag får jobba mkt med tanke på det samhälle vi lever i just nu där det är svårt för unga utan 1000 år arberf het. Jag får jobba mkt även om jag inte är utbildad och jag tror att det beror på att jag lärt mig jobbet väldigt fort, jag trivs och uppskattar kunderna och mina arbetskompisar och förhoppningsvis så trivs de med mig oxå :)
hela denna vecka är fullspäckad med jobb förutom torsdag coch gissa vad jag ska göra då?:)?? TA BORT MIN TANDSTÄLLNING! Jag längtar så mkt ska ni veta! äntligen ska jag bli av med den och jag kommer inte göra annat än att leeee :D hela tiden ahah

Sen veckan efte fyller jag 19 och ytterligare några dagar till så ska jag göra min efterlängtade tatuering! :D hoppas den blir bra. Life is good right now. Men jag är trött. Jobbar mkt, hem chillar sen sova typ. Hinner inte göra så mkt mer, men man ska inte klaga!

trevlig fortsättning i regnet som aldrig slutar forsa ner! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback