Different kind of love.

Idag har jag jobbat min första riktigt dag på jobbet jag ska ha i sommar. Som tur var så behövde jag inte gå all by myself utan fick gå på dubbelbemanningarna :) Ju mer man jobbar desto bättre trivs man, och jag tror jag kommer trivas bra.

Blev glad när jag kom hem för jag möttes av en glad kisse. Ni som inte har en katt eller några djur över huvud taget kanske tycker jag låter psyko men det är en speciell glädje som djur ger mig, en glädje av att man känner sig uppskattad och älskad på ett helt annat sätt än av sina medmänniskor/familjen osv. Det värmer i hjärtat och jag blir riktigt glad när jag känner att min lilla prinsessa har saknat mig och uppskattar all tid som jag ger åt bus och kärlek.
Hon är det sötaste katt jag sett och fömodligen kommer se, hon är så otroligt charmig och jag blir glad av att bara kolla på henne. Hon är en riktig knasboll, precis som sin matte. :) <3

Dock så ligger prinsen och trycker i städskåpet. Dock så ville han slicka av smör från mitt finger som jag försökte muta med och han fräser inte så jag tror han är lite osäker bara, allt är så nytt. Han blir nog en underbar kisse han med :)

Som ni såg så kan man väl säga att jag tillägnade detta inlägg till mina fyrbenta bebisar som förgyller mina glada och dystra dagar.


Finns nog inget sötare, end of story.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback