Motivation?

Fyfan vad jag känner mig vilsen just nu, med allt. Livet, skolan you name it. Ställde mig frågan: Kanske lika bra att hoppa av skolan för jag har ju ändå ingen motivation och allt känns så jävla tufft och meningslöst just nu, känns som att ljuset i tunneln bara kommer längre och längre bort. Men såklart så blir saker inte bättre av att man lägger av och ger upp men jag har tappat gnistan bara. Vet inte hur eller när den kommer tillbaka. Längtar till sommaren så sjukt mkt även om den kommer blir ganska enformig tror jag, mkt jobb osv men bättre det än skolångest och tentor :) Skola och plugg har aldrig varit något som ligger mig varmt om hjärtat men det är väl bara att bita ihop för jag vill inte vara den som ger upp, inte den här gången. Jag ska ta mig igenom de här bajsiga tre åren och hoppas att jag kommer orka hela vägen bara. Några tips för att inte ge upp som jag känner att jag vill göra nu?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback